luni, 15 noiembrie 2010

am cele mai tari prietene:X


am cele mai tari prietene! nu oricine vine de ziua ta, la ora 00:00 la tine, te trezeste din somn spunandu-ti ca cineva( pe care nu vrei sa-l mai vezi) te asteapta in fata portii. iar atunci cand iesi, ” ca sa rezolvi problema” le vezi pe cele mai bune prietene cu tort, pomelo, cadou si artificii, exact ca de rev! am primit un cadou deosebit pus intr-o cutie deosebita( foarte inspirat CEL care a ales-o). 14 noiembrie 00:00 am facut o constatare: am cele mai tari prietene. acum, ca sa ma simt ca la premiile Mtv: ”multumesc deliei, adrianei, ii multumesc lui claudiu ca le-a adus pe fete si ii multumesc unui baiat ascuns!” aaa, sa nu uit, fiind o fata super draguta le-am lasat sa faca o poza langa aro meu! nah...adica nu te pozezi toata ziua langa o asemenea masina:))

12 comentarii:

delia's spunea...

deci aro e masina visurilor mele:))
deci abia astept sa facem o tura cu el!
te iubesc!

anca spunea...

da! imi iau un audi de banii pe care tre sa-i bag in reparatii:)) si eu te iubesc! multumesc pt ciorbita!:X

delia's spunea...

te mai astept la ceva bunuts!
las ca o sa ne mutam aman2 si o sa papi toata ziua din mancarica mea:))adica a noastra:))
>:D<nu conteaza dau orice pt aro!aproape orice!

anca spunea...

normal..las ca fac si eu niste pulpite la cuptor si spal vase:X
oricum in starea in care e nu face prea mult:))

delia's spunea...

eu il vreau oricum:))ce fidea sunt:))
vaii abia astept!deci promit sa invat doar ca sa staii cu mine:)))
ce declaratii!
ce o sa mai mancam=)))
pup:*:*

anca spunea...

=)) ce-o sa mai mancam in oras...la banii nostri..iti dai seama, daca imi permit un aro mostenire ce carduri am, nu?:))

delia's spunea...

de aur si platina:))
o sa iesim in 4?:))

anca spunea...

da:)) numai in 4( daca nu ne inmultim) =))

delia's spunea...

oooooooo:))
deja dam prea mult din casa:))

anca spunea...

:))
gata!
noi nu ne inmultim, nu mancam si nu vrem aro! avem dorinte mai mari:))

delia's spunea...

si o intrebare pe cine nu vroiai sa vezi de ziua ta?:)))
ca sa fie asa mai dureros nu trebuie sa raspunzi daca simti ca te compromiti:))

anca spunea...

nu pot sa spun..pt ca sigur citeste! ca sa fie mai dureros mai putea intreba pe cine as fi vrut sa vad de ziuamea?:)