miercuri, 20 octombrie 2010

Start!


O noua provocare pentru XII G: decorarea clasei! Am fost anuntati ca toti din colegiu vor participa la un concurs de infrumusetarea claselor. Vrand, nevrad...am intrat in joc. Am lasat toata treaba pe ultima suta de metri, ca de obicei, dar de data aceasta am avut o scuza: nu am vrut sa ni se fure ideile! Fete de la filologie, prin natura foarte creative am profitat de artistii clasei( andy, ione si tiby) si i-am pus la pictat clasa. Noi, antitalentele clasei( adica vreo 21) am reusit sa decoram un dulap cu ”labutele” noastre fine si gingase:)) Dupa o ”runda” cu doamna de servici am ajuns la mop si la matura:)) Jurizarea va avea loc vineri... deci asteptam sa luam premiul cel mare...daca nu...mai inventam noi inca un concurs si rezolvam problema!:))

22 de comentarii:

Andreea B. spunea...

:)) he he aventura mare de fapt ...ca pana am ajuns aici calea lunga a fost...multumim pentru recunoasterea meritelor...:*..dar tot imi vreau diploma:))
P.S.: doar suntem .G:))

anca spunea...

andreea..suntem G:)) da da, am sa fac o diploma speciala pentru tine!:)).*

Andreea B. spunea...

hei nu doar G..ci .G:)))
...sa scrie si catalina:))

anca spunea...

da! sa scrie caty-caty:))

delia's spunea...

si daca nu luam premiul cel mare plecam in MAXIMIA:)))
eu merit diploma pentru cea mai tare regina!:))



P.S.nu uitati!Vineri veniti in uniforma:))!
>:D<

delia's spunea...

apar si in poza:))
wow!!!e de bine:))

anca spunea...

da delia...sacou si camasa alba:)) dar de unde sa le iau??:))
daca nu luam premiul cel mare punem la cale o ieseala...maximia e cea mai potrivita pentru asta! mai buna chiar ca bora-bora:))

anca spunea...

andreea ai grija cu combinatiile cu litera G ca nu se stie ce iese:D:X

Andreea B. spunea...

da,ma abtin...de fapt stiu..:))si e de bn ,,de foarte bine:)) ( nah ca am zis-o):))

Anonim spunea...

heeeeei!Doamna B Roxana aici..ce barfiti?:))
besos de la Italia:*

anca spunea...

B Roxana stiu ca esti o doamna nu trebuie sa precizezi..;)) Doamna lui..:X

Anonim spunea...

Thanks Fas':*

delia's spunea...

v-ati facut de cap in lipsa mea:))
Doamna B.care e treaba?
andreea si anca trebuie sa ajungeti in punctul G:)))
>:D<

anca spunea...

delia..facem tot posibilul sa ajungem..nu vrei sa mergi cu noi?:))

delia's spunea...

sunt solicitata in alta parte momentan:))
ma mai gandesc!

Andreea B. spunea...

hei dar cine spune ca nu s-a ajuns..?si nu neaparat in conditiile astea...am spus prea mult?:)))

Andreea B. spunea...

delia e solicitata?unde?de cine?cand?de ce?:))))

B Roxana???:))))

delia's spunea...

deja cam dai din casa:))
nu spunea nimeni...v-am dat doar un sfat asa ca regina voastra:))
>:D<

delia's spunea...

daca iti spun unde,cand,cum...ma compromit:))nu uita ca nasu'meu a fost director:)))

Andreea B. spunea...

uiti ca te-ai autoproclamat(singura..:)) vb cuiva..)...nu nu uitam cn a fost nasul tau...dar a fost:))

anca spunea...

da..a fost..dar acum are si o nasa bazata!:))

Andreea B. spunea...

who?