marți, 5 octombrie 2010

atentie in luna ce vine!

cand foamea e mare nu tine cont de nimic. noi, fetele "bune"( opt la numar) plus baiatul nostru, ne-am gandit ca ar fi ok sa plecam de la ore( inainte de pauza mare) si sa mancam! bineinteles toata treaba asta a implicat falsificarea semnaturii pe biletul de voie si saritul peste gard:)) sa nu uit: paparazzii au fost tot timpul cu noi! si...cand am venit la scoala cine ne astepta? d-na directoare si turnatorul nr unu! ne-am ales cu burta plina si cu faptul ca trebuie sa avem un comportament ireprosabil pana pe data de 5 noiembrie( atunci incepe iar actiunea)!:D

5 comentarii:

Anonim spunea...

fas',cand foamea e mare,nevoile sunt si mai mari..nu regret ce-am facut azi,macar avem si noi o amintire din toti acesti ani care au trecut mai repede k o menstruatie:)).pe 5 noiembrie o luam razna:))).salutari celor 8 destrabalati:)

delia's spunea...

:)))hei buna va salut si eu si ma bucur ca ati intrat in maximia:))
chiar a fost maxim azi!
ceva idei pentru 5 noiembrie,trebuie sarbatorit in stil mare?!
>:D<
la mai multe abateri:))
"shefa voastra" si "regina"in acelasi timp:))
>:D<

Anonim spunea...

Ce mandra ma simt ca am facut parte din cele 9 fomisti!O sa-mi fie dor de vremurile astea..pacat ca au trecut asa de repede!:(..oricum..salutari:*

Anonim spunea...

Guess who?Roxy cea cu vino-ncoa sau Doamna B.:D:*

anca spunea...

da..au trecut mult prea repede..:( :X luv ya!