luni, 23 mai 2011

ceva ce se cere a fi un nou inceput!

Azi nu ma asteptam sa-mi para rau, sa vreau ca scoala sa nu se termine! Dar uite ca inca un lucru ce mi se parea a fi imposibil s-a realizat! Am avut parte de patru ani plini de cate ceva, de lucruri bune sau rele..asta nu mai conteaza! Conteaza ca am facut echipa si ca lucrurile din spatele scenei nu s-au aflat! Am stiut intotdeauna sa fim discrete si sa lasam lumea sa creada ce o vrea despre noi. Am fost rele! Cu mii de absente si cu mii de reprosuri am terminat patru ani de liceu, patru ani in care am format o familie, am legat prietenii care nu se vor uita si am avut parte de momente extraordinare. Curios este ca, noi, am stiu sa fim unite mai mult la rau si eu cred ca asta e un lucru bun si de apreciat! Am stiut sa ne spunem parerea si sa spunem NU cand ceva nu ne-a placut sau cand am crezut ca acel ceva nu ne reprezinta! Le-am facut viata un infern profesorilor si sunt sigura ca multi dintre ei ne vor tine minte toata viata! E si asta o realizare!;)) Si ca sa fiu in ”trend” trebuie sa introduc partea cu multumirile! :)) Multumesc dragile mele colege ca nu v-ati suparat de cate ori v-am necajit. Multumesc voua scumpele mele colege de banca. Multumesc doamnei diriginta si multumesc domnilor profesori!

Niciun comentariu: