marți, 4 ianuarie 2011

maine poate am chef sa iubesc dimineata!

aseara, mai bine zis noaptea trecuta m-a intrebat cineva: ”maine ce vrei sa faci?”. si am raspuns simplu si la obiect: maine poate am chef sa iubesc dimineata. poate el adresa intrebarea avand ca punct de plecare statusul meu: azi vreau doar sa iubesc! ieri vroiam sa te iubesc pe tine dar azi mi-am zis ca nu mai am niciun chef. vreau sa-mi iubesc dimineata, cu cafea fara lapte si cu o lingurita de zahar ( ca sa-i simt aroma) sau mai practic un 3 in 1. de azi punem punct, iar virgula nu mai exista in combinatiile noastre. de astazi vreau sa dau tot si sa scot maxim! astazi vreau sa fac ceva ce nu am facut de mult, vreau un pic de timp pentru mine, cum ar zice piticul meu, un pic de timp pentru ”sufletelul meu”. de azi nu mai fac bilanturi gen sunt 3 zile de cand nu am vb cu el. azi incepe si se termina totul. azi vreau sa postez ceva pe blog, azi vreau sa-ti spun si tie ce am decis. azi vorbesc mai putin decat niciodata. azi am obosit de atata plictiseala. astazi am constatat toate dorintele mele, dar aseara mi-am dat seama ca te iubesc atat de... asa si asa! toate astea ma afecteaza intr-un fel sau altul, dar vorba curcubeului: ”noi sa fim sanatosi”. aaa da! azi nu mi-e pofta de clatite!

Un comentariu:

delia's spunea...

imi placea daca nu era cu faza lunga!:))
pisi doar sa te trezesti dimi in rest sunt de acord cu tine:x!